Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen brandstof ontvangen. Wat nu?

Onze excuses voor het ongemak. Wellicht komt dit door een technische storing.

Aarzel in dit geval niet om het aanwezige personeel op jouw Q8 station aan te spreken. Ze nemen elke melding serieus en leggen je de nodige procedure uit om de situatie te onderzoeken. Uiteraard treden ze in geval van defect ook meteen op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station)

Wil je echter een storing melden op een onbemand tankstation? Dan stellen we het erg op prijs dat je het ons laat weten via dit formulier. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.

Ter informatie willen we ook nog melden dat onze pompen ieder jaar volgens wettelijke voorschriften door een erkend bedrijf worden geijkt. Een onafhankelijke instantie die de controle op de ijkwet handhaaft voert bovendien regelmatig onaangekondigde controles uit. Dit alles ter bescherming van jou als consument.